Produkty pro dpd skupina itálie (29)

Profesionální Správa Vratek

Profesionální Správa Vratek

Vrácení zboží u nás probíhá rychle a efektivně. Koneckonců, objednatelé mohou být finančně uvolněni pouze tehdy, pokud je zboží bez vad a znovu použitelné. Kde se odesílá, tam vždy vznikají také vrácení nebo zpětné zásilky. V závislosti na odvětví může být míra vrácení až přes 60 %. Existuje celá řada postupů, jak se s vrácením zboží vypořádat. Při tom se vždy řídíme odvětvím a přáními konkrétního zákazníka. Obvykle kontrolujeme příchozí vrácení podle dohodnutých kritérií a bezvadné zboží vracíme zpět do skladu. Vrácení zboží se rychle zpracovává a kontroluje. Koneckonců, objednatelé mohou být finančně uvolněni pouze tehdy, pokud je zboží bez vad a znovu použitelné. Tyto kontroly se všemi souvisejícími záznamy provádíme vždy v rámci dohodnutých časových rámců.
Logistické Poradenství

Logistické Poradenství

Konzultace k logistickým projektům v rámci výběrových řízení a jejich realizace
Řešení EDI - EDI

Řešení EDI - EDI

eBDX Cloud vám nabízí množství webových služeb: komunikace, překlad, validace, archivace a audit. Tyto webové služby, organizované do pracovních toků (řetězec zpracování), umožňují přesně reagovat na vaše požadavky na elektronickou výměnu dat (EDI) a dosáhnout požadovaného řešení. eBDX Cloud integruje všechny mezinárodní normy a standardy, stejně jako všechny komunikační protokoly definované v "chartě interoperability". Naše služby se opírají o služby Amazon Web Service ® (AWS), lídra v oblasti cloudu, a zajišťují tak vysokou úroveň bezpečnosti. Sémantická norma: EDIFACT, XML, ODETTE, EANCOM, VDA, atd. Formát: text, excel, XML ERP: SAP, X3, Dynamics, BAAN, CLIPPER, SYLOB, ABAS, DIVALTO, INFODEV, SILVER-CS, atd.
Doga Holding - Skupina společností

Doga Holding - Skupina společností

V Doğa Pet jsme přední recyklační společnost specializující se na přeměnu plastového odpadu na vysoce kvalitní, znovu použitelné produkty, Naše zařízení založené na PET vločkách se zaměřuje na ekologicky šetrné výrobní procesy, s cílem snížit dopad plastového odpadu a zajistit spokojenost zákazníků, S odhodláním k udržitelnosti a inovacím plně dodržujeme environmentální standardy a neustále zlepšujeme naši provozní efektivitu, Naším cílem je poskytovat udržitelné řešení, která splňují potřeby jak současných, tak budoucích generací, Pokud vás naše činnost zajímá, rád bych prodiskutoval potenciální příležitosti ke spolupráci.
Patente Di Guide

Patente Di Guide

Hledáte spolehlivou službu pro získání nebo obnovení vašeho řidičského průkazu v Itálii? "Patente Di Guide" je zde, aby vám pomohla v každé fázi procesu! Od řidičského průkazu B po obnovení průkazu, až po odpovědi na otázky jako "Kolik stojí obnovení řidičského průkazu?" nebo "Jak mohu obnovit řidičský průkaz?", nabízíme komplexní a cenově dostupné služby. Spolehněte se na nás pro všechny vaše potřeby týkající se italských řidičských průkazů, včetně podpory pro náklady na obnovení, odebrání průkazu a možností, jako je nákup řidičského průkazu online. Kromě toho jsme zde, abychom vám pomohli pochopit náklady a postupy pro získání námořního průkazu nebo online průkazu. Nezáleží na vaší potřebě – ať už chcete koupit originální průkaz, znát náklady na průkaz B, nebo pochopit, jak obnovit průkaz po 70. roce – "Patente Di Guide" je vaším referenčním bodem. Sociální sítě: Facebook: "Patente Di Guide" Instagram: @patentediguidaitalic Twitter (X): @patentediguidas Kontaktujte nás ještě dnes na emailové adrese patentediguidaguida@gmail.com nebo navštivte naši kontaktní stránku na patentediguida.org/contatto a zjistěte více! Jsme připraveni odpovědět na všechny vaše dotazy ohledně nákladů, obnovy, odebrání a nových průkazů.
Interpretace skupinových výborů - Tlumočení skupinových výborů

Interpretace skupinových výborů - Tlumočení skupinových výborů

Sociální dialog v rámci společnosti, která má pobočky mimo Francii – a tedy zaměstnance různých národností – je delikátní komunikační cvičení. Vyjednávání v rámci CGE vyžaduje vytvoření skutečného jazykového partnerství, v oblasti, ve které má Alto International dlouhé zkušenosti. Naši tlumočníci, překladatelé a technici zajišťují složitou organizaci těchto událostí a garantují pravidelnost a plynulost výměn mezi různými aktéry, od vedení po zaměstnance.
Certifikace - Certifikační společnost

Certifikace - Certifikační společnost

Na jedné straně se ukázalo, že vytvoření systémů pro certifikaci produktů a služeb je velmi účinné, protože umožňuje přímý kontakt s spotřebiteli a zároveň poskytuje záruku pro spotřebitele. Dnes se v mnoha zemích světa, zejména v zemích Evropské unie, provádějí práce na certifikaci produktů a služeb. V Evropě Mezinárodní organizace pro standardizaci a v naší zemi Türk Standardları Enstitüsü vyvíjejí standardy, které směřují k tomu, aby organizace vyrábějící zboží nebo služby dodržovaly standardy a nabízely spotřebitelům kvalitní produkty a služby. Díky těmto standardům se zvyšuje povědomí o kvalitě a dodržování standardů u výrobních firem, zajišťuje se bezpečnost spotřebitelů a zároveň se vytváří možnost výběru pro spotřebitele při hledání spolehlivých produktů a služeb, čímž se předchází klamání v oblasti kvality.
Mezinárodní - Podpůrná služba pro internacionalizaci

Mezinárodní - Podpůrná služba pro internacionalizaci

Podpora internacionalizace organizací, podpora provádění studií a dynamizace akcí zaměřených na stimulaci prozkoumávání nových trhů, aby se propagovaly portugalské značky jako pečeť kvality.
Kombinovaný kurz italštiny

Kombinovaný kurz italštiny

- 4 hodiny/den skupinové lekce od 9:00 do 13:00 a 1 hodina/den individuální lekce; - 2 odpolední setkání týdně věnovaná kultuře, umění, historii, hudbě a literatuře (kino, divadlo, koncerty, poslech písní nebo italské literatury, návštěvy muzeí, památek nebo historických center atd.); - 1 celodenní historicko-přírodovědná exkurze v prvním týdnu docházky (o víkendu); - 1 půldenní historicko-přírodovědná exkurze v prvním týdnu docházky; - 1 půldenní historicko-přírodovědná exkurze ve druhém týdnu docházky.
Todoperito - Nejvýznamnější adresář soudních znalců ve Španělsku

Todoperito - Nejvýznamnější adresář soudních znalců ve Španělsku

Jsme nejvýznamnější adresář soudních znalců ve Španělsku. Na našich webových stránkách naleznete soudní znalce a odhadce s bohatou profesní historií zapsané v seznamech soudů po celé zemi. Na TodoPerito.es najdete všechny specializace soudního znalectví: lékařské znalce, psychologické znalce, chemické znalce, průmyslové znalce, inženýrské znalce, odhadce šperků, odhadce umění, architektonické znalce, agronomické znalce, znalce pojištění, sociální znalce a mnoho dalších specializací. Znalci zapsaní v našem adresáři mají vzdělání, které zákon vyžaduje, a disponují rozsáhlými zkušenostmi s vydáváním oficiálních posudků a jejich obhajobou před soudy.
Majetkové vyšetřování - Vyšetřování pracovních aktivit

Majetkové vyšetřování - Vyšetřování pracovních aktivit

Služba Vyšetřování Pracovní Činnosti spočívá v identifikaci jakékoli formy příjmové nebo pracovní činnosti subjektu, ať už zaměstnanecké, samostatné, podřízené nebo důchodové, na kterou lze působit a jednat v rámci soudního vymáhání pohledávky (exekuce části mzdy nebo důchodu). Údaje, které jsou poskytovány v rámci výsledků vyšetřování, zahrnují hlavní údaje o zaměstnavateli, obchodní název, adresu sídla, telefonní číslo a ekonomický odhad mzdy/příjmů subjektu, oficiální údaje v Registru Obchodních Podniků v případě samostatné činnosti, údaje týkající se orgánu vyplácejícího důchod a odhad hodnoty pobíraného důchodu v případě důchodu. Vyšetřování, užitečné ve všech případech, kdy je třeba posoudit majetkovou situaci subjektu, může být cílené nebo kombinované s jinými službami.
ISO 27001 - ISO 27001 Systém řízení bezpečnosti informací

ISO 27001 - ISO 27001 Systém řízení bezpečnosti informací

Systémy ISO 27001 se zaměřují na ochranu nejen osobních údajů, ale i všech dat společnosti. Tento systém chrání různé formy informací, včetně online informací a papírových dat. Klíčovým bodem je víra a přijetí ze strany vrcholového managementu a zapojení všech zaměstnanců. V systému ISO 27001 je hodnocení rizik centrální. Práce na hodnocení rizik zahrnuje řadu činností zaměřených na léčbu, prevenci, řízení a snížení rizik. Tyto činnosti musí být optimalizovány podle rizikového prostředí a cílů podniků. Aby hodnocení rizik zůstalo efektivní, je nutné provádět neustálé zlepšování.
Návrh softwaru - Váš partner v

Návrh softwaru - Váš partner v

ONE GDPR nabízí software na klíč: - Správa smluv Carbon: Nemůžete najít smlouvu? Nevíte, kdy má být vaše smlouva obnovena? Nemůžete najít konkrétní klauzuli, která se nachází v jedné z vašich mnoha smluv? Carbon Contract je nezbytná platforma pro vaši firmu! - Řešení ONE GDPR: Chcete mít platformu pro ochranu osobních údajů, bezpečnost a správu? Chcete objevit všechny zákony na jedné platformě? - ONE Cookies Máte velmi pěkné webové stránky, ale nevíte, jak učinit svou cookies lištu v souladu s GDPR? Také nevíte, jak napsat svou politiku cookies? Můžeme vám pomoci díky našemu softwaru! - ONE ANALYTICS Chcete mít referenční nástroj pro analýzu návštěvnosti vašeho webu, který je 100% v souladu s GDPR? Kontaktujte nás bez odkladu!
Předžalobní Služby - Předžalobní Služby

Předžalobní Služby - Předžalobní Služby

Tato platforma vypočítává dluhy, smluvní pokuty, informuje dlužníka o prvním vzniklém dluhu prostřednictvím hlasových robotů, SMS, pokud dlužník nezvedne telefon, E-mailem, prostřednictvím messengerů. Platforma tento proces automaticky zpracovává na základě nastavení na začátku práce. Pokud se dlužník odmítne zbavit dluhu, systém ho přesměruje na modul „Soudní řízení“ k přípravě dokumentů a podání žaloby u soudu. Rychlost práce: 45krát rychlejší než konkurence: Zkrácení doby splácení díky automatizaci procesů o 34% Použití umělé inteligence, neuronové sítě pro automatizované telefonní hovory a vytváření dokumentů: Zjednodušený pracovní proces Automatizovaný systém reportování: Automatizované vypočítávání dluhů Automatizované vypočítávání smluvních pokut: Práce se všemi typy dluhů
Asistence při řízení projektů

Asistence při řízení projektů

V rámci AMOA zabezpečujeme všechny fáze návrhu, výstavby a implementace, které zahrnují projekty redesignu informačních systémů založených na softwarových produktech: - Definice řídícího schématu, pomoc při výběru řešení, organizace projektu a analýza dopadu projektu specifické pro fázi návrhu - Podpora oborům při implementaci řešení (řízení vztahu s integrátorem, vyjádření potřeb, pomoc při testování, sepsání funkčních specifikací, školení uživatelů) a také příprava na běžný provoz (organizace funkční administrativy a interní podpory, výběr poskytovatele údržby) - Vypracování zprávy a předání zpětné vazby ve fázi po projektu
Optimalizace Procesů

Optimalizace Procesů

Optimalizace procesů - jak začít? Jakákoli společnost, která chce dlouhodobě udržovat zlepšené procesy, musí nejprve zvážit vizi, směr nebo cíl (1). Nejefektivnějším způsobem, jak úspěšně motivovat zaměstnance, je jasná komunikace vize, směru a cílů. Optimalizace procesů vyžaduje změnu v současném způsobu práce, proto je velmi důležité, aby se zaměstnanci ztotožnili s vizí, směrem a cíli společnosti. Jakmile je směr potvrzen a dohodnut, je třeba efektivně analyzovat současnou situaci pro optimalizaci procesu (2). Pochopení současné situace bez subjektivního balastu je klíčem k efektivní optimalizaci procesů. Zaměstnanci přímo zapojení do procesu se podílejí na analýze současné situace a systematicky prezentují aktuální stav pomocí lean metod.
Certifikovaný Italský Překladatel - 100 % našich překladatelů/tlumočníků jsou certifikovaní překladatelé

Certifikovaný Italský Překladatel - 100 % našich překladatelů/tlumočníků jsou certifikovaní překladatelé

Potřebujete soudního překladatele italštiny? Máme pro vás řešení! Nabízíme vám naše služby soudního překladatele italštiny, kde se přesnost a autenticita spojují, aby vám poskytly oficiálně uznávané překlady, které otevřou dveře k novým mezinárodním horizontům. Náš tým certifikovaných překladatelů se pyšní tím, že nabízí bezchybný jazykový a právní zážitek, podložený širokou praxí v oblasti soudního překladu. Kvalifikovaní profesionálové v italštině: důvěřujte našim zkušenostem Mít vysoce kvalifikované soudní překladatele italštiny je zásadní pro zajištění toho, aby vaše právní, akademické nebo obchodní dokumenty byly přeloženy přesně a spolehlivě. Náš tým tvoří odborníci na jazyk, kteří ovládají italštinu ve všech jejích variantách, což nám umožňuje dodávat překlady, které zachovávají podstatu a původní zprávu.
Poradenství a pomoc pro firmy a komunity - Soukromý a veřejný sektor - všechny velikosti organizací

Poradenství a pomoc pro firmy a komunity - Soukromý a veřejný sektor - všechny velikosti organizací

Navštivte stránku lacaq.fr, abyste získali reprezentativní přehled našich oblastí zásahu a vzorek našich referencí.
Služby rozvržení - Rozvržení dokumentů

Služby rozvržení - Rozvržení dokumentů

Profesionální překladatelské služby, soudní překlady a tlumočení ve více než 50 jazykových kombinacích. Profesionální služby designu a sazby technických, obchodních dokumentů a webových stránek. Profesionální služby titulků pro videa a přepisu audia. Technické, právní, obchodní, lékařské, vědecké a obecné překlady.
Bezpečnost Stavebních Míst - Služby Bezpečnosti pro Stavební a Stavební Místa

Bezpečnost Stavebních Míst - Služby Bezpečnosti pro Stavební a Stavební Místa

Společnost Glentworth Security Ltd si již vybudovala pověst v celém odvětví za poskytování špičkových bezpečnostních služeb na širokém spektru stavebních míst. Náš přístup vám umožňuje přizpůsobit požadovanou službu tak, aby vaše stavební místo bylo zabezpečeno a vaše náklady zůstaly v rozpočtu. Protože naše služby jsou šité na míru každému klientovi, můžete si také vybrat, jaké zabezpečení potřebujete a kdy ho potřebujete. Naše bezpečnostní služby na stavebních místech poskytují naši specializovaní pracovníci, kteří jsou všichni vyškoleni podle aktuálních regulačních standardů a mají licenci od Úřadu pro bezpečnostní průmysl, takže si můžete být jisti, že jejich reakce bude rychlá, efektivní a profesionální. Naše nabídka také zahrnuje možnost 24hodinového systému CCTV, který je dočasně instalován na každém místě a přizpůsoben specifickým požadavkům místa, aby byla zajištěna co nejefektivnější ochrana.
Správa vratek od profesionálů včetně kontroly a rezervace

Správa vratek od profesionálů včetně kontroly a rezervace

U nás jsou vrácení zboží rychle přijímána a kontrolována. Kde se odesílá, tam vždy vznikají také vrácení nebo zpětné zásilky. V závislosti na odvětví může být jejich podíl až přes 60 %. Existuje celá řada postupů, jak se s vrácením zboží vypořádat. Při tom se vždy řídíme odvětvím a přáními konkrétního zákazníka. Obvykle kontrolujeme příchozí vrácení podle dohodnutých kritérií a bezvadné zboží vracíme zpět do skladu. Vrácení zboží jsou rychle přijímána a kontrolována. Koneckonců, objednatelé mohou být finančně ulehčeni pouze tehdy, když je zboží bezvadné a opět použitelné. Tyto kontroly se všemi souvisejícími zápisy provádíme vždy v rámci dohodnutých časových rámců.
Překlad školení - Překladatelské služby

Překlad školení - Překladatelské služby

ALTO INTERNATIONAL nabízí širokou škálu jazykových služeb a podporuje vás ve všech oblastech týkajících se vaší komunikace v cizím jazyce. Díky odbornému týmu vám ALTO INTERNATIONAL pomáhá překonávat výzvy spojené s jazykovými bariérami, ať už se jedná o projekty překladu, tlumočení nebo správu obsahu v cizím jazyce, bez ohledu na to, o jaký jazyk se jedná. ALTO INTERNATIONAL je referenčním partnerem v jazykových službách pro mnoho francouzských a mezinárodních společností.
Vzdálená interpretace - Vzdálené tlumočení

Vzdálená interpretace - Vzdálené tlumočení

ALTO INTERNATIONAL nabízí širokou škálu jazykových služeb a podporuje vás ve všech oblastech týkajících se vaší komunikace v cizím jazyce. Díky odbornému týmu vám ALTO INTERNATIONAL pomáhá překonávat výzvy spojené s jazykovými bariérami, ať už se jedná o projekty překladu, tlumočení nebo správu obsahu v cizím jazyce, bez ohledu na to, o jaký jazyk se jedná. ALTO INTERNATIONAL je referenčním partnerem v jazykových službách pro mnoho francouzských a mezinárodních společností.
Kurz italského jazyka, umění a archeologie

Kurz italského jazyka, umění a archeologie

- 4 hodiny jazykových lekcí ve třídě denně; - 2 kulturní aktivity odpoledne týdně se skupinou; - 1 přírodní a historická exkurze týdně se skupinou; - 3 odpoledne věnovaná speciálním aktivitám se specializovaným učitelem týdně – 2 hodiny uměleckého workshopu Tato část Toskánska uchovává ve svých ekologických nikách mimořádnou syntézu umění a archeologie Itálie; šťastná kombinace pro prohloubení jazykových dovedností a znalosti umění.
Standardní kurz italštiny v Orbetellu

Standardní kurz italštiny v Orbetellu

PROGRAM KURZU: - 4 hodiny/den výuky ve třídě, od 9:00 do 13:00; - 2 kulturní setkání odpoledne týdně po 1,5 hodině; - 1 celodenní historicko-přírodovědná exkurze v prvním týdnu účasti (o víkendu); - 1 půldenní historicko-přírodovědná exkurze v prvním týdnu účasti; - 1 půldenní historicko-přírodovědná exkurze ve druhém týdnu účasti.
ISO 13485 - ISO 13485 Systém řízení kvality pro zdravotnické prostředky

ISO 13485 - ISO 13485 Systém řízení kvality pro zdravotnické prostředky

Ve skutečnosti není certifikát ISO 13485 absolutní požadavek pro lékařské přístroje označené CE podle směrnic Evropské unie o lékařských přístrojích. Přesto je považován za harmonizovanou normu Evropskou komisí. Pro přechod na verzi ISO 13485:2016 byl výrobcům lékařských přístrojů poskytnut přechodný termín do 28. února 2019. Výrobci musí do tohoto data splnit podmínky verze ISO 13485:2016, aby si udrželi své stávající certifikáty ISO 13485. Tato poslední verze je v souladu se směrnicemi Evropské unie o lékařských přístrojích. Harmonizace standardu umožňuje výrobcům používat shodu se standardem jako důkaz o splnění požadavků příslušných právních předpisů. Firmy, které budou zasílat lékařské přístroje do zemí Evropské unie, budou od 1. dubna 2019 hodnoceny podle verze EN ISO 13485:2016.
Soudní - Soudní

Soudní - Soudní

Právo na kolkovné určuje pravomoc a reference soudního obvodu podle adresy dlužníka, připravuje registr pro zaplacení kolkovného, objednává a uznává výpisy z Federálního úřadu pro registraci státu, katastru a kartografie, generuje a podává žádost o zahájení mandátu / žaloby u soudu online, pomocí digitálního podpisu. Poté sleduje soudní spisy a přijímá statusy, které umisťuje na platformu a uchovává jejich historii, po čemž zařazuje dlužníka do modulu „exekuční řízení“ pro podání údajů u Federálního úřadu pro exekutory, Federálního úřadu pro daně a bank. Automatizované generování mandátu, formuláře pro platbu kolkovného: Podání mandátu u soudu online, pomocí digitálního podpisu Automatizované generování soudního rozhodnutí a rozhodnutí o odvolání: Automatické sledování statusu vydaného rozsudku Automatizace procesu obdržení soudního rozhodnutí a jeho zaslání dlužníkovi: Všechny typy dluhů Automatizovaný výpočet penále za prodlení: Automatizovaný výpočet dluhu Automatizovaný systém přípravy účetnictví: Zjednodušený operační proces Aplikace umělé inteligence a umělých neuronových sítí pro vykonávání: Úplná automatizace procesů
ISO 16949 - ISO 16949 Systém řízení kvality v automobilovém průmyslu

ISO 16949 - ISO 16949 Systém řízení kvality v automobilovém průmyslu

ISO 16949 standard je norma, která stanovuje požadavky na systém řízení kvality, zejména pro automobilový sektor. Byla navržena tak, aby sladila různé hodnotící a certifikační praktiky po celém světě v dodavatelském řetězci automobilového průmyslu. Mezinárodní organizace pro standardizaci (ISO) ji poprvé publikovala v roce 1999 a naposledy byla revidována v roce 2016. Dnešní platná verze je ISO 16949:2016. ISO 16949 standard, když je kombinován se specifickými požadavky zákazníka, také určuje požadavky firem vyrábějících automobilové komponenty, služby a příslušenství. Poslední verze této normy byla přepracována na základě verze ISO 9001 z roku 2015 a byla plně sladěna se strukturou a požadavky systému řízení kvality.
Překladatelské služby - Překladatelské služby

Překladatelské služby - Překladatelské služby

Profesionální překladatelské služby, soudní překlady a tlumočení ve více než 50 jazykových kombinacích. Profesionální služby designu a sazby technických, obchodních dokumentů a webových stránek. Profesionální služby titulků pro videa a přepisu audia. Technické, právní, obchodní, lékařské, vědecké a obecné překlady.